Powitanie

Witam wszystkich bardzo serdecznie na mojej stronie internetowej.Na stronie będą zawarte informacje o telefonach komórkowych, komputerach i nie tylko.Zachęcam do obejrzenia mojej strony.Postaram się aktualizować informację co dzień ale jeśli się nie będzie dało bo będę zmęczony/poza domem to proszę mi wybaczyć :D

wtorek, 21 czerwca 2011

Bada-world forum

Zapraszam na forum o systemie operacyjnym bada.Sam jestem jego użytkownikiem
Jest to bardzo dobre forum o telefonach z tym systemem,producentem tego systemu jest samsung jeśli ktoś ma telefon z tym systemem to na pewno mu się przyda
Możecie tam przeczytać jak wgrać na samsunga wave androida w wersji testowej póki co
Polecam
Sam mam telefon z androidem ale przez 7 miesięcy miałem Samsunga Wave z tym systemem
nadal się udzielam na tym forum tylko nikt mi już nie pomaga a ja innym ;)
http://bada-world.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz