Powitanie

Witam wszystkich bardzo serdecznie na mojej stronie internetowej.Na stronie będą zawarte informacje o telefonach komórkowych, komputerach i nie tylko.Zachęcam do obejrzenia mojej strony.Postaram się aktualizować informację co dzień ale jeśli się nie będzie dało bo będę zmęczony/poza domem to proszę mi wybaczyć :D

środa, 22 czerwca 2011

Netia internet+telefon w pakiecie

Zastanawiasz się nad zmianą/wyborem dostawcy internetowego ja mogę ci polecić netię sam ich mam od jakiegoś czasu i nie narzekam mają dobrą i tanią ofertę
tu można ją przejrzeć
akurat dałem link do oferty 2 in 1
internet+telefon
http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,szczegoly,170.html
W netii jest coś takiego jak gwarancja ceny dzięki czemu 2 x w ciągu umowy jeśli wejdzie nowa oferta to możesz zmienić na nią,wg mnie to jest super opcja
W netii za 99,90 miesięcznie pakiet internet + telefon
otrzymujesz internet o szybkości takiej ile ci drut wyciągnie i telefon z możliwością rozmowy na stacjonarne bez limitu.
Do tego wszystkiego przy zawarciu umowy dostaniesz super router netia spot
 za darmo!!
Tu mozesz poczytać o jego możliwościach
http://www.netia.pl/netiaspot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz